Aaaawwww <3

publicerat i Vardag;
Alex kom precis in i tv-rummet och sa att jag var världens bästa mamma! Ni anar inte vad det värmde:) Jag äskar min Alex över allt annat i världen♥

Jag fattar inte varför jag har en sån klump i magen. Jag känner mig helt ur gängorna och det blir inte bättre. det känns så hårt som att det är något på gång:( Hatar den känslan! Men jag blir alltid ur gängorna när jag är sjuk. Jag blir galen av att inte orka göra något. Det känns skönt att man har bloggen som man kan skriva av sig i, blir inte så trevlig läsning för er men ni kan ju välja att inte läsa:)

Nä nu ska jag göra nudlar åt Alex. Han är inte bättre han heller och sitter bara och hostar och snorar. Vi får bädda ner oss i soffan sen och kolla på film. Sjukt kaffesugen är jag oxå! Usch ännu en dag som inte är min...

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :