Hej igen!

publicerat i Vardag;
Nu har det vart ett uppehåll här igen men nu tänkte jag försöka göra ett nytt ryck.
Igår åkte jag å Stefan till Gävle å köpte en cross oxå åkte vi till Elgiganten i Valbo å jag köpte en Samsung Galaxy s3!! Jag bara älskar den här telefonen:D Men den var jäkligt dyr så lite ångest har jag!
På kvällen for vi till Danne på fest å sen åkte vi till Linus på födelsedagsfest å det var skit mycket folk där. Så det var skojigt. Jag kan ju meddela att jag har vart jätte dålig idag;) Usch jag har typ legat halva dan, men sen när man fick lite mat i sig blev det bättre.
John å Maria har varit här med barnen idag å Maria hjälpte mig med lite appar till mobilen. John tyckte vi var skit tråkig. Haha! ! Sen när dom for tog jag å Jessica in hästarna p pysslade om dom lite å gav dom kvällsfodret å nu ligger jag här. Älsklingen skicka precis å fråga om vi skulle se en film så så får de bli:)
Ha en toppenkväll alla! Kramen♡


Kommentera inlägget här :