Horsemanship

publicerat i Film & Musik;
Idag hade vi en liten kurs eller vad man ska säga i Horsemanship på ridklubben. Riktigt spännande faktiskt. Man fick många bra tips  och man fick lära sig att man inte behöver krångla till allt så förbannat jämnt:) Jag ska definitivt pröva dom där övningarna på Skorpan. När det var klart kom älsklingen och hämtade mig. Jag hade så förbannat ont så det var skönt med skjuts hem och slippa åka buss. När vi kom hem åt vi och kollade på Rena Rama Rolf:)

Imorron ska bror och Maria skjutsa mig till sjukhuset så jag får kolla upp nacken. Jag ringde rådgiviningen ikväll och hon tyckte jag skulle komma in direkt. Men jag väntar tills imorron och Alex kommer ju hem ikväll och då vill jag absolut vara hemma. Jag pratae med han nyss och han var riktigt trött. Det blir nog svårt att få upp han till skolan imorron.

Så vackert♥


Kommentera inlägget här :