GAAAAHHH!!!

publicerat i Vardag;
Jag börjar bli så sjukt rastlös nu! Less på att huvet ska göra ont så fort man rör sig. Nacken är iaf lite bättre så det är ju skönt. Längtar tills fredag när jag kan åka och jobba igen. Jag får inte rida än heller. Usch, jag ska aldrig mer sitta och dagdrömma om mat på hästen för då kan det sluta såhär. Jag har försökt att longera Skorpan iaf eftersom jag inte får rida än men jag vet inte om det är jag eller hästen som är usel på det. Misstänker hårt att det är jag. Jag har bara longerat nångång för längesen eftersom Ida adrig förstått sig på det där. Hon trodde det var lek jämnt och bralla runt som en tok så man hade bara tur att man inte fick en hov i huvet. Så det la jag ner med henne och jag kan inte påstå att hon fart illa av det. Jag tycker ändå inte det kan vara hälsosamt för hästen att springa runt runt i en volt. Men det beror nog på hur länge man håller på också. Tömköra tror jag mer på faktiskt. Så det tänker jag faktiskt försöka lära mig:)

Nu ska jag och min älskling krypa ner i sängen. Jag hoppas jag inte drömmer om nå små äckliga varelser inatt!

Natti natti ♥

Kommentera inlägget här :