120117

publicerat i Vardag;
Vilken fantasi man har med rubrikerna! Imorse sov jag över, gick ner morrandes typ och satt på kaffe och när jag äntligen skulle få mitt kaffe och hälla i mjölken så blev det bara klumpar av mjölken i kaffet!! Trodde fan jag skulle dö då och hade kunnat sprungit upp och bara dragit täcket över huvudet:( Men det gjorde jag ju inte sklart så jag satt och pinade i mig en halv kopp kaffe utan mjölk iaf och det var skitäckligt!!

Idag har jag krattat ridhuset och det känns i armarnakan jag lova. Jag kommer bli som Hulken snart känns det som! Igår på ridningen gick det jättebra om jag får säga det själv:D Nippran såg nästan förvånad ut när jag hoppade upp på henne. Alldeles som men hallå ska inte vi rida i skogen och ha skojigt! Go-Nippran<3 Men hon var jätteduktig och kämpade på där med mig. Men det är helt annat att rida lektion än att vara ute i skogen och flänga så jag behöver det här. Kommer ju knappt ihåg åt vilket håll man skulle gå i höger och vänster varv och då är det illa!:P Imorron funderar jag på om jag ska ta med Nero på jobbet men jag vet inte. Det är nästan lättare att ta med han dom dagarna jag åker hem klockan tre. Men men vi får se:)

Idag efter jobbet red jag Ida en sväng. Hon tycker det är så skönt att få komma ut igen. Fast  mörkret är hon inte så förtjust i, men det är bra för då blir hon lite lugnare. Vi kunde även jogga korta bitar idag utan att hon flippa ur, bortåt iaf. Hemåt går det inte för då är vi mer nere i dikena eller mitt i vägen ist för där hon ska vara. Min lilla galning<3

Nu ska jag kvällsrasta hundar och sen bädda ner mig i sängen.

Natti natti<3


Egon när han var kanske tre månader♥


Nero & Akins även dom tre månader där♥

Kommentera inlägget här :