Kaffe!!

publicerat i Vardag;
Gomorron:) Sitter här med min kaffemugg och försöker vakna till liv. Är krasslig som fan lika som varje morron nästan men sen blir det bättre mitt på dan. Tänk om skiten kunde bryta ut på fredag eftermiddag så kan man ligga däckad över helgen istället för det ska bryta ut mitt i veckan. Bara ta en Ipren och se glad ut det:)

Idag blir Nero hemma. Kommer kännas tomt utan han på jobbet tror jag nu när man är van att han är med men han kan nog behöva vila nån dag han med.

Nu hör jag äntligen liv från Alex rum, han är omöjlig att få upp på morron. Tonåringar;) Fast jag förstår han, jag vill också ligga kvar på mornarna, sängen är aldrig så skön som då!

Nu ska jag ut med hundar och sen pälsa på mig för att börja röra mig mot hästarna och sen bussen. Det är -15,5 här. Det är verkligen skitkallt:/ Längtar efter vår & sommar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss å kram <3

Kommentera inlägget här :