120208

publicerat i Vardag;
Nu har jag tagit en dusch, kvällsrastat hundar, suttit och pratat med fåglarna, ett väldigt givande samtal;) Hahah! Idag när jag klev av bussen gick jag upp till faster en sväng medans jag väntade på Stefan. det blir långt mellan gångerna nu faktiskt men man hinner ju inte med sig. Det är ju tusen saker som ska göras när man kommer hem från jobbet också. Det är ju inte bara att slänga sig på soffan precis och bara dega hela kvällen. Men sånt är livet:)

Nu ska jag googla runt lite på hur man bryter mönstret när hundarna skäller. Så fort dom hör nå ljud bara rusar dom mot dörren och tokskäller och jag bara hatar det!! Nero gör ju lika på jobbet när han hör något eller ser nån. Han verkar tro att han ska vakta där. Men han vaktar ju mot dom som hör till stallet också och det är verkligen inte bra. Han är ju toppen att möta hundar med och gå efter vägen och det är jag så glad över, det finns inge värre än att gå och oroa sig över att man ska möta en hund eller nå så det är ju toppen men det är just det andra. Jag ska kolla iaf om jag hittar något tips. Hundforum brukar det mest vara viktigpettrar som är inne och svarar på så där är det ingen idé att kolla tyvärr..

Natti natti <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson (foto):

sv: Tusen tack! :)

Allt bra med dig?

Kommentera inlägget här :