Morning!

publicerat i Vardag;
Alex är nere i köket och sjunger medans han dukar fram fika:) Hahaha, gullunge ♥ Tänk om man hade den energin på morron! Vi ska snart ta hundarna och börja gå mot skolan, han skulle följa med en kompis hem efter skolan så han ska gå till skolan idag.

Igår var mamma och jag in på Dollar medans pojkarna var på dansen. Alltid lika roligt med lite egentid med mammsen och baraa kunna prata om allt. Det är ganska konstigt, jag verkligen älskar hösten men den här tiden hamnar jag alltid i nån slags depression. Jag blir nerstämd och på en jämn linje typ hela tiden. Likgiltig på nå vis. Men jag ska inte gnälla, det finns dom stackare som verkligen mår jättedåligt just nu. Får åka in på psyk eller äta tabletter och sånt. Lider verkligen med dom:( Så min lilla depression är inget jämfört med deras. Men det är ändå jobbigt. Hatar känslan likgiltig..

Inga fågelbebisar än. Men lilla Tara ruvar och är så duktig. När Flax är i holken är man mest orolig. Haha, han är så klumpig så man är livrädd att han ska trampa sönder äggen! Men dom har klarat sig hittills iaf:)

Nu ska jag sätta fart på min käre som så han får på sig nå kläder.

Kramen♥

Kommentera inlägget här :