Klassresa

publicerat i Vardag;
Ikväll har vi vart på möte om Alexanders klassresa. Det blir försäljning och discon. Hoppas dom får ihop mycket pengar så dom kan åka på något roligt!:)

Bodil har kommit hem igen men vågar inte gå in för hundarna:( Hon har ju vart borta sen i maj tror jag det var så hon är livrädd för dom. Märklig katt det där. Försvinner över våren och sommar och sen kommer hon tillbaka till hösten. Vi har kanske sett henne fyra fem gånger max på hela sommaren. Hon har alltid gjort så. Kan inte förstå varför:/ Min fina lilla Bodil. Idag var hon så kelsjuk så hon visste inte hur hon skulle bete sig. Men det är ju inte så knepigt när hon vart på vift så länge.

Nu ska jag spela på mitt kära Empire en stund innan det är dax för sängen. Inga ägg än, men jag väntar med spänning;)

Sov så gott ♥

Kommentera inlägget här :