Hemma igen!

publicerat i Vardag;
Det var kul att komma ut lite. Jag köpte en vattenatomat och två matskålar åt fåglarna. Men jag är lite fundersam på om dom ska fatta sig på den där vattengrejen. Men dom skiter ju för fasen i vattnet när man har en skål med vatten åt dom och hur fräscht är det:/ Men jag ska sitta här nu och kolla om dom dricker nå annars får jag byta tillbaks.

Jag ska se "Paranormal Activities 2" nu bara Stefan kommer hem. Vågar inte se den själv. Trodde fan jag skulle få en hjärtattack igår i slutet av ettan när han flög mot kameran  och när hon kom upp mot kameran och såg rent ut sagt förjävlig ut!! Usch, varför utsätter man sig för nåt sånt här??


Fåglarna har lagt fem ägg och Tara ruvar för fullt och när hon är uppe och äter eller nå så sitter Flax där. Dom är så gullig. Dom ruvar ju bara 20 dagar och sen kläcks dom. Jag hoppas verkligen alla klarar sig. Men det kommer nog bli jobbigt sen när man ska sälja ungarna. Hur än det är så fäster man sig ju vid dom. Men en ska vi nog behålla:)



Tara med sina ägg ♥



Tara & Flax ♥

Kommentera inlägget här :