Världens bästa <3

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Jag känner mig helt igengeggad typ så jag gissar på att jag håller på att bli sjuk. Jag är snorig och ont i bihålorna och allmänt ont i kroppen. Idag ska jag vara i Gnarp halv tre. Jag ska börja på ett nytt ställe, känns skönt. Jag klarar inte gå hemma längre. Men jag kommer inte ha så stora förväntningar, vi såg ju hur det gick förra gången. Så jag åker dit och hoppas på det bästa:)

Jag har världens bästa älskling! På morron när jag vaknar brinner det så skönt ur kamin också har han brett på mig dubbla täcken. Jag älskar Dig ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natalia:

Que tal procurar por algo que te faça bem? Uma música que você adore, uma comida nova e deliciosa, um bela praça e um belo livro, seus amigos mais queridos, um perfume novo?

Que tal você se dar um presente hoje? Você merece meu bem! Todos os dias, mas especialmente hoje..

Não esqueça de se amar, afinal se você não o fizer, quem o fará?

Um grande abraço.

Kommentera inlägget här :