Trött tjej

publicerat i Vardag;
Gomorron på er!:) Vi har fortfarande inget vatten. Igår tog vi upp pumpen, det var typ 40 meter ner i marken den var. Det var tydligen inte så långt ner, vad jag förstog av när dom pratade. Man fattar ju ingenting av det där:P Men vi ska försöka få tag på en ny motor till den. Det skulle bli billigare än att köpa en helt ny pump. Jag hoppas verkligen dom hittar en för jag saknar verkligen vatten nu. Vi var och hämtade vatten i dunkar igår men allt blir ju så himla krångligt utan rinnande vatten i kranarna:/

Vi har kommit en rejäl bit i huset nu. Jag tycker det bara är småsaker kvar nu som lister och tapetseringen i hallen är inte riktigt klart. Jag målade klart Alex rum igår och jag är verkligen inte nöjd med färgerna! Dom såg helt annorlunda ut när det kom upp på väggen. Hoppas den har änfrat sig lite idag när det har torkat riktigt. Den lila fondväggen såg fan brun ut igår:O Det blir alltid tok när jag ska göra nåt. Hahaha, så äre bara!






Himlen igår när vi kom hem från affären. Så vackert!





Tapeterna i köket:)



Tapeterna i hallen:)



Svärmor har målat dörren:)

Jag ska knäppa kort i Alexs rum sen och lägga ut så ni får se.

Ha de så länge ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Ser ut att bli riktigt fint!

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jo det kommer det bli bara vi blir klar med allt:)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Men vad fint de blev =D

Ska komma och hälsa på er ngn dag =)

Kommentera inlägget här :