Någon...

publicerat i Vardag;
Någon har ju haft roligt på min blogg och publicerat ett utkast och lagt till ett kort i inlägget sen i vintras. Jaja det kan man ju få roa sig med :D

Idag har jag hängt upp gardiner i Alex rum och sånt. Jag gick med några kartonger också så nu är det nästan bara möbler kvar. Jag börjar jobba på måndag! WHHHIIEEEE:D Känns så jävla härligt!! Alex gick direkt till en kompis efter skolan och här sitter jag och är hungrig och har tråkigt. Jag kan inte börja med maten heller för Stefan skulle handla det som fattades på vägen hem. Jag har vart till mamma och ringt in annonsen på Blocket på fåglarna men ingen har hört av sig. Jag gick efter kraftledningen så hundarna kunde springa lös så dom har fått sprungit av sig rejält också.

Nä har inget vettigt att skriva som vanligt;P Puss på¨er!!

Kommentera inlägget här :