Lite bloggande

publicerat i Vardag;
Hoppas allt är bra med er:) Här är det full fart med huset och sånt. Men jag måste medge att det känns så trögt nu. Jag vill bara vi ska bli klar så vi kan flytta in nån gång. Köket är så gott spm klart nu. Det värsta iaf, nu är det tapetsering och lite mer målning som är kvar och i hallen ska det målas en sista gång och tapetsering. Jag ska dit sen och fortsätta måla men innan jag gör det ska jag gå till Ida och ta en sväng med henne på täckterna. Jag kan ju inte rida henne efter vägarna eftersopm hon är barfota.

Nu har ungarna börjat hoppa ur holken. Dom är så gullig när dom försöker flyga:) Men dom låter inge skojigt när dom är hungrig, låter typ som leksaksrobotar:D

I lördags var det en hel underbar dag med mamma och Alex i stan och sen åkte jag och Stefan ut till stugan och bada tunna. Det var så skönt och mysigt:) Sen bar det av till vattrång på haloweenfest. Jätterolig lördag med andra ord men jag glömde ju såklart knäppa kort:/ Det var mindre bra.

Ha de bäst så länge!

Kommentera inlägget här :