Borta..

publicerat i Vardag;
Heeej på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men det känns som jag inte har tid helt enkelt att blogga, men jag lovar att jag ska skärpa mig;) Imorse när vi vaknade och jag tittade ut så snöade det för fullt. Sååå underbart!! Vi klädde på oss och gick en tur med hundarna i skogen. När vi kom tillbaka täckte vi över båten riktigt sen gick vi in och låg i soffan och bara lata oss och kolla på Arga Snickarn. Vid halv tre åkte vi till mamma och åt mat som Alex hade lagat. Det var kycklinggryta och ris. Det var så gott! John och Maria var där med barnen också. Det var så roligt att träffa dom igen. Det var tyvärr ett tag sen nu.

Igår var vi på 30-års fest i Lönnånger. Det var skitkul där och ett toppenband som spelade. En grymt kul kväll med andra ord:D Tyvärr knäppte jag inga kort men det gjorde Erica såklart;) Det var kul som fan att träffa henne igen ♥

Jag ser tyvärr ut som en morot i huvet just nu:/ Måste googla och se om jag hittar nåt hur man får bort det. Vill inte bleka håret igen.. Grymma liv!! Nån som har tips hur man får bort det????

Pöss på er!!





Kommentera inlägget här :