111107

publicerat i Djuren;
Nymfbäbisarna har varit ute och flygit lite. Dom är för gullig. Jag var inte riktigt beredd på att den minsta skulle kunna flyga än men den flög några meter den med och blev nog lika stöss som jag! Hahaha!! Jag gruvar mig för den dagen det är dax att sälja dom. Man har ju fäst sig så mycket vid dom och hållt dom i sin hand sen den dagen dom kläcktes. Men jag ska vara noga med vilka dom kommer till och hålla kontakten med dom hela tiden.

Vi är utan vatten igen:( Jag hoppas verkligen att det inte är vattenpumpen som gått för då blir det dyrt:( Turen är verkligen inte på våran sida just nu... Men det är inte så mycket att göra, bara att hoppas att det är nå struntfel.





Minstingen ♥

Hörs sen! Kramen<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MsSophie:

Vilken fin fågel :)



/MsSophie

2:a kommentar, skriven , av Natalia:

Nada!!!

Kommentera inlägget här :