Tisdag

publicerat i Vardag;
Efter att dyngsnön kom igår ser det ut att bli finare igen. Ibland måste skiten ner. Hahaha, stämmer på mycket det;) Idag är Alex lite bättre så jag kan nog gå på min nya praktikplats imorron. Kändes verkligen inge bra att behöva vabba första dagarna. Men vad gör man.. Menn nu är det bara att köra igång med nya takter imorron!!

Igår hittade jag och Stefan ett jätteroligt spel på datorn som vi satt och nötte nån timme. Hahaha, inlevelsen var på topp:D Jag tog dom lätta banorna och han dom svåra. Finns nog risk att man kommer bli lite lätt beroende av det där spelet en tid framöver:P

Idag ska jag städa som fan här. Igår hade ju jag sån mensvärk så jag höll på att smälla av typ. Men idag är det bättre så idag blir det ett ryck inne och ute. Hoppas bara solen kommer fram mer så man får lite sol på sig också medans!

Kramen♥

Kommentera inlägget här :