Onsdag

publicerat i Vardag;
Gomorron:D Solen lyser men då blåser det istället. Jag verkligen hatar blåst, då får det hellre regna. Man är aldrig nöjd:P Så är det onsdag då, veckorna går ju rätt fort ändå, men onsdagar är rätt seg också på nå vis tycker jag men sen när det blivit torsdag går det fort.

Ikväll har Alex ungdomsgården så jag stannar nog i stallet efter jobbet och tar en tur på Ida. Jag måste jobba med sommarhagen också lite så vi kan släppa över dom nån gång. Vinterhagen är inge skojig i nu att stå i för dom. Dom brukar bli helt galen när man släpper över dom och springa och skutta. Hahaha, alltid lika rolig att se:) Vi måste avmaska dom också bara innan vi byter hage, Ida har nog mask. Det syns i pälsen på hon.

Nu ska man leta fram något att fika och sedan börja på att gå. Jag ska ta långa vägen idag så jag får lite motion. Som sagt man vill ju inte stå i vassen och gömma sig hela sommaren;)

Ha en toppendag nu mina läsare:) Puss&Kram

Kommentera inlägget här :