Men nähä:/

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Tisdag morron då:) Nu verkar det funka iaf med uppdateringarna, fast det kanske det gjort ett tag. Vi trodde ju vi skulle få vårt internet igår men dom hade tydligen inte kunnat kopplat in det:( Kanske dom måste in i huset för att fixa det. Hoppas det iaf, Stefan skulle ringa dom idag. Vårt mobila är snart slut och det känns ju ganska onödigt att ladda det om vi ska få det andra. Jag har ju hur mycket kort som helst från festen som jag måste ladda upp;)

Igår var det riktigt varmt i växthusen, men jag älskar värme så det gick bra ändå. Jag har knäppt kort på massa vackra blommor också mend et är samma där, laddar upp dom när vi fått vårt internet. Vi har bara 400 MB kvar på det här och då är det slut typ om man laddar upp kort.

Jag måste verkligen köpa nya sköna skor. Vi står hela dagarna och igår hade jag riktigt ont i fötterna. Men jag trivs toppenbra och dom som jobbar där är helt toppen:)
Nu ska jag koka lite gröt och sen gå ut och leka lite med hundarna innan jag går.

Ha en toppendag alla♥



Bjussar på ett kort iaf på bästa tjejerna ;)

Kommentera inlägget här :