Mått illa

publicerat i Vardag;
Jag har gått och mått illa till och från hela dagen. Inge alls kul ju:( Men jag kämpade mig igenom dagen ändå iaf fast allt jag gjorde gick typ i snigelfart. Men jag är glad att jag klarade mig igenom dan iaf. När jag slutade kom Stefan och hämtade mig också åkte vi på Ica och handlade lite mat. Glömde hälften såklart som alltid. Men jag köpte batterier iaf så nu har jag batterier i kameran igen som jag fick låna av gulliga Zimone:D

Ikväll ska jag verkligen försöka komma isäng megatidigt. Måste bara det annars orkar jag inte. Jag har jätteskumma drömmar på nätterna också så jag vaknar t om och det är inte liksom likt mig. Jag har drömt om min mormor som varit död hur länge somhelst och om blod och en massa konstiga konstiga saker. Jag hoppas verkligen det går över snart det här:(

Imorron fyller min Nina 18 år♥ Ni anar inte hur länge vi har planat och skrattat om den dagen och imorron är vi där! Tiden går alltför fort. Jag ska hitta på något riktigt bus med henne kan jag lova:P



Min vackra Nina♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Hhahaha nu jävlar kuss ;D <3

Kommentera inlägget här :