Måndag

publicerat i Vardag;
Gomorron alla:D Idag skulle jag börjat min praktik men Alex är sjuk så jag måste vara hemma med han. Känns inge kul att få ringa första daggen och säga att man inte kan komma. Men det är inte så mycket att göra åt.

Vi hade såå sjukt roligt i lördags!! Det var längesen jag hade så kul kan jag lova. Det var bara skratt hela kvällen:D Jag har massa kort från kvällen men jag har ju ingen sladd så jag kan fllytta korten från kameran till datorn. Jag fick låna en kamera av Zimone så hon kan nog hjälpa mig:)

Det har inte blivit så mycket bloggande helgen men jag vill inte ha det som press heller. Man skriver för sig själv och ingen annan. Det har knappt varit nån dator alls i helgen och det har varit skönt som fasen.

Tänk att vi redan är inne i maj! Det har gått så fort och snart är det sommar. Jag har tagit mig ur min vår-period iaf och det kännns helt lovely. Det är många faktiskt  som känner sig nere på våren. Alla är inte på topp då. Maria och jag gick och pratade om det där och det kanske beror på förändringar, något nytt liksom. Ja jag vet inte vad det kan bero på..

Kraaaam!

Kommentera inlägget här :