Längsta dagen på länge..

publicerat i Film & Musik;
Guuh vad jag. hatar att inte ha ork till något. Jag skulle försöka städa lite när jag ändå är hemma men det gick inge vidare. Har sett samma film nästan två gånger. Hahaha, går det med;) Vi tog fyrhjulingen och mötte upp mamma för jag skulle ge henne kortet och vid varje gupp höll jag fan på att dö. Det tyckte Stefan såklart var skitkul! Hämnden är ljuv;)

Ikväll ska en kompis till Alex sova här efter dom varit på ungdomsgården. Det är toppen att dom har en sån där barnen kan träffas och umgås. Hoppas verkligen dom kann fortsätta med det.

Nä karln är ute och klipper gräs så jag ska väl glo på nån film igen då. Jag är sugen på att se en riktig skräckis men det vågar jag ju inte ensam. Typ " The Shining" eller nå, men vi har den bara på VHS och jag orkar inte släpa ner videon. Jag blir alltid lika rädd för den där damen i badkaret, hon är såå jävla äcklig!! Sen vågar jag inte ens gå ensam på toan:/




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M A L I N:

The Rite är en riktigt bra skräckis. Handlar om exorcism! :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

ÅÅÅÅÅÅÅÅH SKRÄCKFILM =D

Jag älskar skräckfilm men har inte en enda person att kolla skräckisar med, för alla tycker det är så "overkligt" hihihi

3:e kommentar, skriven , av Madde:

jag tycker också det ärjättebra att barnen har någonstans att vara :) de gör att det blir mindre kriminalitet hehe



sv: jag kör med pulver som jag blandar med vatten :) nutrilette brukar jag köpa men just nu har jag allevo och friggs naturdiet hemma HAHA

Kommentera inlägget här :