Första dagen:)

publicerat i Vardag;
Nu har jag kommit hem från praktiken, eller jag har varit hemma en stund. Stefan kom och mötte mig med hundarna när jag slutat. Det har gått jättebra iaf:) Jag var så sjukt nervös när jag gick dit men när jag väl kom fram satt hon mig i jobb på en gång och det var skönt. Jag har inte suttit nån gång idag förutom när jag hade lunch då. Lite ovant kan jag ju medge. Men det är bra. Jag behöver nånting att kliva upp till och känna att jag gör nån nytta. Jobba med blommor är ju så fridfullt också. Jag kommer trivas jättebra där känner jag redan nu med underbara människor som jobbar där och allt. Det kommer nog bara ta ett tag innan jag vänjer mig. Jag har ju inte gjort något sen i somras när jag hade sommarjobb.

Nu ska jag fixa något att äta. Blir ju lite tokigt med maten eftersom jag jobbar till klockan sex och är inte hemma förrän halv sju. Ovant för dom andra i familjen också kan jag tänka mig när det inte finns nå mat på bordet. Hehehehe, det får dom vänja sig vid nu;)

So long♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde B:

Härligt Gumman.. <3

Kommentera inlägget här :