Anne Franks dagbok

publicerat i Fotografi;
Jag klarade dagen fast jag kände mig som ett vandrande lik när jag gick till jobbet. Orkade inte ens kleta på mig mascara innan jag skulle gå och då är det illa. Men när jag väl kom fram var det full spurt och dagen gick rätt så fort. Fast jag har mest gått omkring och gäspat idag tycker jag.

På väg hem kom älsklingen och mötte mig med fyrhjulingen och hundarna:) Alltid lika mysigt det. Men imorronbitti ska jag kliva upp tidigt och gå med hundarna till Harsjön innan jag ska gå och jobba. Det känns motigt när man är trött och nyvaken men det är skönt som fasen när man väl kommit iväg:)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på "Anne Franks dagbok" Vi satt och prata om den filmen i lördags när vi åt pizza hela gänget, så nu måste jag bara se den. Men jag tror den är typ tre timmar lång så jag kommer nog hinna somna.

Jag knäppte lite kort idag på några helt underbara blommor. Jag vet ju vad jag kommer köpa när jag får pengar:D







Såå vackra blommor!!

Kram på er♥

Kommentera inlägget här :