14e maj

publicerat i Vardag;
Gomorron alla:D Det regnar för fullt ute, jag ligger uppe i sängen med datorn och lyssnar på smattret. Det får mig alltid att tänka på när jag var liten och var ute och campade med mamma och pappa. Guuh vad jag saknar den tiden, men det gör nog alla. Längtar tillbaks till man var liten. Allt var så mycket lättare då, synd man inte förstog det då.

Idag ska Alex ha dansuppvisningen. Jag är nog lika nervös som han tror jag. Jag hoppas verkligen det går bra, han kommer bli så besviken på sig själv annars. Han är hos mamma i helgen så vi åkte dit en sväng igårkväll och drack kaffe. Det märktes på han hur nervös han var stackarn. Dom har tre dansföreställningar och vi ska kolla på den sista. Jag ska leta fram batterier till kameran och knäppa massa kort:)

Kramen!




Kommentera inlägget här :