VILL INTE!!

publicerat i Vardag;
usch jag vill verkligen inte ut i den blåsten! Men jag har suttit och gruvat mig länge nog nu och hundarna behöver komma ut så det är bara att bita i det sura äpplet och gå. Hade nog kunnat gjort vad somhelst för att slippa.
Det blir ingen ridning idag heller, Ida är helt galen när det blåser, eller galnare än vanligt heter det väl;)
Dom har inte hört av sig från skolan än om Alex iaf så det går nog bra hittills. Men han var inge pigg imorse stackarn. Men han ville försöka och se om han orkade eftersom dom har dansen ikväll. Lillgubben♥
Nä nu måste jag röra på mig. Skriver mer sen om jag inte blåst bort;)

Pusspuss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

håll i hatten!

2:a kommentar, skriven , av FIONA - ja, som hon i shrek:

ja så är det verkligen :)

Kommentera inlägget här :