Varför kan jag inte sluta??

publicerat i Vardag;
Jag förstår fan inte varför jag inte bara kan lägga ner rökningen helt!! När jag inte har cig hemma tänker jag inte ens på det men så fort jag har så röker jag. Varennda gång vid tobakshyllan på Ica har jag typ en fight med mig själv. När jag inte köpt cig känns det som jag glömt något. Men jag vet ju att om jag bara tar mitt snus och går till kassan så glömmer jag det om ett tag. Har jag inte cig hemma så tänker jag ju inte ens på det, såklart jag kan tänka ibland att f*n vad jag vill ha en rök men jag glömmer det lika snabbt igen. Jag måste tvinga mig att inte köpa några cig på Ica! Då är nog problemet löst:/


Usch va äckligt det ser ut!! Då är snusen bättre. Man luktar inte illa och det stör ingen annan!! :)



♥ Göteborgs Rapè ♥ Love it!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natashja:

du vill röka helt enkelt. Tänk på det. Rökning är ju ett val och du kan välja att låta bli.



Jag har varit rök och snusfri i flera år nu.



Jag har skrivit om det i min blogg. Läs gärna här:

http://ladydahmer.se/2009/march/bortforklaringar.html



och här:

http://ladydahmer.se/2009/february/utkast-innan-jag.html

Kommentera inlägget här :