Tre sanningar om mig..

publicerat i Personligt;
Oj ja ni det var lite svårt, jag vet inte vad jag ska skriva om här nästan. Det känns som alla vet det mesta och en del vet mer än vad jag vet också tydligen ;) Hahaha, men det får väl folk slösa energi på. Huvudsaken jag och mina nära vet sanningen ♥

Men sanning ett är att jag är väldigt slarvig med det mesta och det är verkligen inget jag är stolt över:( Jag tänker så många gånger att nu ska jag ta tag i det här men det blir verkligen ingenting av det för det mesta! Sen när allt har blivit för mycket kör jag huvudet i sanden typ. Så fruktansvärt omoget och jag blir lika arg på mig själv varje gång!!

Sanning två är att jag har hånglat med min tjejkompis. Jag har ingen kontakt med henne idag om ni undrar :) Jag kände mig riktigt dragen till henne om jag ska vara ärlig..

Sanning tre är att jag åkte fast för snatteri på Åhléns när jag var 15 år med grejer för nästan 2000 kr :O Det var så sjukt pinsamt :( Men ärligt talat vem har inte gjort något sånt mer eller mindre ;)

Ja djupare än såhär vill jag nog inte gå med tanke på att jag inte har en aning om vilka som är här och läser... :)

Kramen!!

Kommentera inlägget här :