Mina föräldrar ♥

publicerat i Personligt;

Min mamma heter Pia och är världens bästa mamma! Hon har alltid funnits där och stöttat mig genom allt. Jag kan inte komma på en gång min mamma svikit. När jag fick Alexander och det spåra ur en hel del så fanns hon där. Jag har sårat henne många gånger och det gör så ont i mig varje gång jag tänker på det :( Usch förstår inte hur hon stått ut mig, hon skulle haft en medalj för det! Jag älskar dig så stort mamma!
Mamma bor i ett hus med sina katter och våra två hästar Ida Bell och Roxy. Roxy är mammas häst och är en Ardenner. En riktig bjässe:) Hon jobbar på skolan i Harmånger och har gjort det hela mitt liv tror jag:) Jag ser upp till henne efter allt som hänt i hennes liv men hon har alltid rest sig. Jag är så stolt att jag har dig som mamma<3


Mammas häst Roxy<3

Min pappa heter Per-Åke.  Han har jobbat som ordningsvakt och haft alla andra olika jobb i alla år och det är nog en av anledningarna att alla känner honom! Hahaha.. Går inte att gå på stan med pappa ens för alla stannar och ska prata:D Måste vara jobbigt i längden!
Jag älskar min pappa så enormt mycket och önskar jag kunde träffa han mer än vad jag gör. Han har alltid gjort allt han kan för mig<3

Jag har verkligen världens bästa föräldrar!! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Vissa har tur med sina föräldrar , intressant läsning på din sida, och fina bilder Hoppas dina föräldrar också läser din blogg då får dom se dig lite mer varje dag. Tycker dom säkert är spännande och ni kommer varandra ännu närmare

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Sv: Tack Maria för den fina kommentaren=)



Kram// Jennie

3:e kommentar, skriven , av Madde B:

Jenni du har världens goaste föräldrar jag vet det. Jag vet hur det va då men nu är det helt annat, du är underbar och en omtänksam mamma och det har du alltid varit. Love <3

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Tack madde för de fina orden<3 Ja du var verkligen med unfer hela den där tiden:)

Tillsammans var vi stark...

Kramen// Jennie

5:e kommentar, skriven , av Madde B:

Ja det var vi. Jag önskar att vi kunde vara starka tillsammans igen. <3 Kram

Kommentera inlägget här :