Men va fasen mer snö!

publicerat i Vardag;
Det har kommit typ en decimeter snö inatt!! Nu känns det ju inte alls som våren på är på gång längre:( Fast den nya snön tar ju med den gamla så man får försöka tänka lite positivt ändå:) Jag är bara så fruktansvärt less den här vintern nu. Vill ha vår och alla vårkänslor!! Den här sommaren ska jag bada och sola så mycket jag bara kan.

Alex sov hos en kompis inatt. Det är lite tomt på mornarna när han inte är hemma och tyst. Det är ingen som sitter på toan sjunger. Hahaha! Dom första minuterna innan han ätit frukost sitter han och puttrar i soffan (han har inget roligt morgonhumör) men sen efter han fått i sig lite frukost blir han genast mycket gladare och går och sjunger♥

Så vad händer idag då?? Jag ska gå till stallet och upp på affären. Ska kolla om min käre faster är hemma också. Är jätte längesen jag träffade henne nu. Det blir liksom inte lika ofta sen vi flyttade ut till Stering. Ikväll har jag ingen aning alls vad som blir. Tar kvällen som den kommer:)

So long♥

Kommentera inlägget här :