Lördagkväll ♥

publicerat i Vardag;
Det blev pizza och det var så gott!! Vi beställde och åt den hemma. Jag tog en Harmånger special med kebab,lök,tomater och bea. Yummie! Men nu sitter man här och det känns som man ska spricka vilken sekund somhelst, men det är det värt. Alex fick bara i sig en trekant av pizzan typ och då är det inte bra när han inte kan äta:(


Så nu ska vi bara mysa framför teven och tända lite ljus och bara vara. Skönt det. Funderar på att ta ett glas vin och mysa ner mig under filten. Det var meningen jag skulle till en kompis jag inte träffat på hur länge somhelst typ men eftersom Alex är sjuk blev det ändrade planer. Vi ska göra ett nytt försök nästa helg. Då fyller jag år också, på söndag. Väldigt tråkig dag att fylla år på men det finns inget som säger att man inte kan fira det både på fredag och lördag för det;)

Kram så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av {Elsa}:

Snygg blogg!

Kommentera inlägget här :