"Live to please the others, and everyone will love you, except yourself."

publicerat i Vardag;
Så äre verkligen, tyvärr.. Det är ingen särskild som behöver ta åt sig just nu! Ska kanske nämna det ;) Men i livet överhuvudtaget.



Imorron är det fredag och Alex ska till mormor. Funderar på om man kanske skulle byta helg till nästa helg då man fått pengar och kan hitta på något. Johanna fyller ju 21 på fredag också;) Då blir det PARTY!!!! Hehehe, kul! Är så glad att jag har Johanna! Hon har fått mig på andra tankar och fått mig glad så många gånger:) Vi är så lika också och jag kan verkligen vara mig själv med hon. Det blir mest bara tok men vad är det man säger, släkten är värst ;)♥

När jag kom hem från stallet idag städade jag lite. Så skönt när det är klart. Skulle egentligen upp på byn också och lämna igen filmen som vi hyrde (glömde ju det igår såklart) men jag orkade inte så jag skickade upp Alex och hans kompis istället:P Hahaha, lata jag!!

Nä nu ska jag glo lite på Scrubs:)

Puss!


Kommentera inlägget här :