Kort om mig..

publicerat i Personligt;
Kör igång listan innan jag går till stallet då:)

Jag är född den 3e april 1980 på Hudiksvalls sjukhus. Jag var 52 cm och vägde unfefär 4100 nånting. Så jag var en rejäl bjässe! Fast bror min vägde över 5 kilo så han var värst;) Jag har bott i Harmånger nästan hela livet förutom när jag var liten för då bodde vi i Stocka men flyttade tillbaks till Harmånger när jag var typ fem år tror jag:) Jag har även bott i Ånge ett tag.. Jag har en son som heter Alexander och är 12 år, Jag var en väldigt ung mamma på gott och ont.. Jag var 18 år när jag fick honom och förstog inte riktigt ansvaret med att bli mamma. Det var tur jag hade min mamma då som fanns där, men det blir en senare punkt:)
Jag bor i Stering i ett litet gulligt hus med min älskling Stefan, min älskade Alex, våra hundar och katten Bodil<3
På fritiden tycker jag om att vara ute i skogarna med hundarna och träffa kompisar.

Det får räcka nu annars har jag babblat igenom alla punkterna snart:D Hahaha!!

Nu ska jag röra på mig. Vet inte om jag ska stallet efter jag varit hos John och Maria eller före. Det märks. Jag ska göra båda sakerna iaf:)

Pusspuss<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maj:

känns som att alla skriver den där listan, man kanske ska haka på? Så man har någontign att skriva om xD



Ja tackar, visst är hon söt. Du hade en väldigt fin blogg, och du är väldigt fin! =) Kram

Kommentera inlägget här :