Känner mig som ett russin i hjärnan :/

publicerat i Vardag;
Har suttit och svarat på frågeformulär sen 9:30. Känner mig helt kokt i hjärnen. Men blev precis klar iaf så nu ska vi gå på lunch kvart över tolv. Ska bli skönt att vila upp knoppen lite. Alex har bestämt att vi ska äta på Mc Donalds så det får bli det idag:) Undrar om dom har Mc Tasty. Hoppas!! Enda hamburgaren jag tycker om där.

Längtar tills vi kommer hem nu. Det finns inge skönare än att komma hem efter en sån här dag och bara byta om till myskläderna och sätta sig och mysa framför en film. Ska höra med min käre pappa om han kanske kan skjutsa hem oss. Hihihi lite lat får man vara;)

Längtar till helgen nu och allt skoj! Ska bli så gott med grillat också. Härligt att det börjar gå mot vår. Det är helt underbart väder ute och vad jag har hört ska det vara fint hela helgen. JIPPIIIIEEEE!! :D

Nä nu ska jag kolla igenom pappren så jag inte missat nå.

Kram på er busar!!

Kommentera inlägget här :