Huvudvärk :(

publicerat i Fotografi;
Jag har så fruktansvärt ont i huvet, är säkert sen jag mocka ur Idas box idag. Jag brukar ha bädd åt henne och idag var det dax att mocka ut allt och lägga in nytt spån och halm. Jag trodde jag skulle mocka ihjäl mig, kändes som jag gick ut med typ hundra kärror!! Men det värsta är ju amoniaklukten, jag tål verkligen inte den. Får sprängningshuvudvärk och svårt att andas. Men det är så skönt att det är gjort nu:)
Jag skulle lätt kunna hoppa isäng nu men det går inte. Alex är på ungdomsgården och älsklingen är och kapar ved. Måste ju vänta tills dom kommit hem :)



Min älskade Ida Bell <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeilene:

nej fy fan för att mocka ut en bädd haha.. så mkt som ska ut när man väl är på g haha (a)



sv: jag läser till förskolelärare så jag är snart klar som tur är hehe :D ja det får vi planera hehe.. lite vin och tjejsnack.. :D

Kommentera inlägget här :