Det här gör mig upprörd

publicerat i Personligt;
Fortsätter med listan då=)

Det som gör mig upprörd är falska människor, såna som först verkar vara ens vänner men i egentligen är dom bara ute efter smaskiga detaljer i privatlivet.. Felet med mig är nog också att jag är så godtrogen om alla och tror gott om alla. Har åkt på många smällar genom livet på det viset. Men jag tror ändå att det är såna människor som mår dåligt och måste koncentrera sig på allas andra skit istället för sitt eget.
När folk är dum på mina nära och kära gör mig också arg, det gör mig nästan mer arg faktiskt och känslan av att inte kunna hjälpa.. 

Imorse när jag vaknade hade älsklingen satt på Pistvakt på datorn innan han for till jobbet:) Han vet att jag sover bäst till det. Tänk vad små saker i vardagen kan lysa upp!♥





Jag och min älskade son♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej Kan tänka mig hur du känner det fick uppleva stor besvikelse för några dagar sedan en person som jag håller av fruktansvärt mycket visade sig att han undanhållit sådant som jag ser som väldigt viktigt själv berättar jag allt öppet och ärligt , känns som ett slag i ansiktet. nu törs jag inte ens kolla om han skrivit någonting vilket gjort att jag mått dåligt sedan jag skrev sist. Man vill ju kunna lita på dom man älskar och även nära vänner undrar när man ska ge upp allt jag är nog lite som du tror gott om alla människor för att sedan upptäcka att man blir besviken . nu kan jag bara hoppas att han hör av sig på något set .

Hoppas du får en fortsatt bra dag

2:a kommentar, skriven , av M A L I N:

Tack så mycket! Din blogg var söt!

Ja, det är jätteroligt att folk härifrån bloggar, dock finns det inte så himla som gör det så det är alltid roligt att hitta nya att läsa! :)

3:e kommentar, skriven , av Jennie:

Svar till Maria: Ja det gör ont när man blir besviken.. Hoppas allt ordnar sig för dig och att ni reder ut det:)



Kram// Jennie

Kommentera inlägget här :