Det finns en mening....

publicerat i Personligt;
Du kommer till en tid I ditt liv när du inser: 
♥ Vem som betyder något.. ♥ Vem som aldrig gjorde det... ♥ ...Vem som inte kommer att göra det...♥ Vem som alltid kommer att göra det.. Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna. Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid..
Det är så sant! Kopiera det här från en vän på facebook. Folk kommer och går i ens liv. En del betydde mer och en del mindre. En del var det ett rent helvete att komma ifrån, men man lyckades och blev starkare och lärde sig något av misstagen. Folk kommer alltid att komma och gå, det är liksom inget man kan göra något åt. Man måste nog bara acceptera och vara glad över dom man har just nu.
När jag tänker på det har jag ingen som jag inte skulle vilja ha i mitt liv nu. Förut hade jag alltid falska människor omkring mig men inte nu. Det är en skön känsla. Visst jag har inte många vänner men dom jag har litar jag på fullt ut. Hellre det än en massa oärliga människor omkring mig.

Kommentera inlägget här :