Nationaldagen

publicerat i Vardag;
Den hade jag glömt att det var t om, man har bra koll ;) Idag har vi haft en lugn och skön dag som fasiken. Vi låg och tittade på film bara på förmiddan och sen for vi iväg och hjälpte mamma med lite hö. Efter det tog jag Nero och gick upp på byn till John och Maria, tvingade henne att föjla med på Ica och sen gick vi ut och gick lilla rundan med Malin och hennes vovve också. Nero hade väldigt bråttom fram när han såg Dexter och då såg jag varningsklockorna ringa. Egon började precis likadant och nu kan kag inte alls gå med han på byn. Så nu blir det hårdträning med lilla Nero. Ingen vill att ens hund ska dra när man möter andra hundar.

Igårkväll när Stefan kom hem såg vi "The Dilemma" Skitbra film och rolig som sjutton. Den kan jag rekommendera starkt! Funderar på att lägga mig och kolla på en film nu också och bara koppla av. Imorron ska man upp till jobb igen. Det känns som det var evigheter sen jag jobbade nu eftersom jag var sjuk förra veckan och idag var det röd dag. Så nu är det bara att ta nya tag:)

So long suckers :)



(Hahaha det här med kort kan man ju) ;)

Kommentera inlägget här :