Allt gick bra!

publicerat i Vardag;
Jag var så sjukt nervös idag när vi skulle lasta Ida. Rädd för vad vetrinären skulle säga, att det inte fanns något att göra för henne och allt sånt. Men det gick verkligen bra allting. Hon tyckte att hon var i jättefint skick och att hon fick i sig allt hon behövde med tanke på hennes fina hull och allt. Hon gjorde det hon kunde med tänderna och det märktes stor skillnad när hon var klar med henne och hon åt gräs utanför och hö i transporten. Hon var helt otrolig när vi lasta, bara gick på som ingenting och lika när hon skulle ur också. Man har ju världens bästa häst:)
På vägen hem köpte jag seniorfoder åt Ida och koppel och sånt åt hundarna. KONKURS typ men va fan:) Man handlar åt djuren så man blir utan själv, men vad ska man göra då:P

Vad ska alla göra ikväll då? Själv blir det nog nåt glas vin tror jag. Måste ju värma upp tills jag ska vina med brudarna imorron;) Det ska bli kul som fan. Längtas!!

Nu har jag precis svullat i mig två hamburgare, var gott som sjutton det med lök och grejer.

So long ♥

Kommentera inlägget här :