Vilka???

publicerat i Personligt;
Egentligen är det ganska tokigt det här med blogg.. Man har ju läsare och sånt men man vet aldrig vilka som är inne och läser:/ Det är bara vissa som lämnar ett spår efter sig med en kommentar:) Tack till er <3 Men dom som inte vill att man ska veta är inne och läser lämnar ju aldrig en kommentar. Eller så lämnar dom en annonym kommentar och skriver något jävligt elakt bara:/ Men egentligen får man ju skylla sig som har en blogg också. Men det är roligt att ha en blogg som man kan gå tillbaka och läsa i på gott och ont. Man skriver ju kanske ganska ofta i gåtor men jag vet ju iaf när jag går tillbaks och läser hur jag kände just då.
Många gånger får man tänka sig för. Det finns nog en del av läsararna som bara sitter och gottar sig när man inte mår så bra. Men det får man ta. Men det är min blogg och jag skriver vad jag vill:) Alla har sina dagar. Bra och dåliga... Även jag;) Idag är det en jävligt dålig dag!! :(

Men dom som vill berätta att dom är här kan väl lämna ett litet spår så man har det minsta aning vilka som är här! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikaela Andersson:

Bara jag :)

2:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Hejsan <3 at.. Nu har jag läst din blogg o läre juh lämna "avtryck" ;) Synd att vi inte bor grannar längre, känns o ser ut som det behövts lite redbull o rök ;) Finns här! Kram.

3:e kommentar, skriven , av LADY DAHMER | genushäxan tjafsar och tjatar:

Ja jag är ju här och snokar. Och jag utgår från att du vet vem jag är.



Att folk gottar sig är ju bara ett kvitto på hur dåligt de mår själva. Lyckliga människor blir inte glada åt andras olycka.



//natashja

4:e kommentar, skriven , av Angelica:

Jag hittade hit alldeles nu och jag brukar lämna fotspår när jag hittar något nytt att läas!

Ha det bäst!!

5:e kommentar, skriven , av Maria:

Jag läser Babe, det visste du inte va? ;D

Kommentera inlägget här :