Lista :D

publicerat i Vardag;

VEM

Vem är i rummet med dig?
Nero :)
Vem fick du senaste sms av? Stefan <3
Vem tänker du på nu? Stefan då :)
Vem pratade du senast i telefon med? Alexander
Vems hus var du senast i? Hos Thomas och fick världens godaste korvstroganoff som svärmor gjort :)
Vem önskar du var med dig nu? Ingen! Skönt att vara ensam också ;)
Vem är din favoritsläkting? Meeen guuh va svårt!! Alla är mina favoriter på olika vis :P

VAR

Var är din mobiltelefon?
Ligger i soffan bredvid mig som vanligt :)
Var handlar du mest? På Ica i Harmånger.. Hahaha, va tråkigt det lät då:P Men när jag väl tar mig in till stan och handlar kläder så äre nog Gina jag ränner på mest.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Oj :O Den lånade jag av Emilia och glömde lämna tillbaks den:P Men sen fick jag den för hon tyckte armarna var för kort på den! Vilken tur jag hade ;)
Var åkte du senast bil? Igår när jag och Stefan for på Ica.

VAD

Vad åt du senast?
O`boy och rostad macka med ost. Yummie! Men jag vart lite sur när jag insåg att jag glömt köpa marmelad :(
Vad drack du senast? O`boy då.
Vad är det för färg på dina byxor? Röda mjukisbrallor som är full i målarfärg! Men det går ju inte bort och jag älskar byxorna :P
Vad är den närmaste saken som är blå? Den lilla blåa lampan på internetgrejen :)
Vad har du på fötterna? Tjocksockor som jag fått av min käre mamma <3
Vad är din favorit färg? Rosa såklart! Helt besatt av rosa!!
Vilken film såg du senast? Hancock tror jag den heter:) Bra som fan iaf:)
Vad hör du just nu? Nero som snarkar och teven..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Klart jag har! :P
Hånglat på en bio? Hmmm nä tror inte det iaf ;)
Hånglat i skogen? Japp!
Tyckt att din kusin är het? Nope
Sovit naken? Förr gjorde jag jämnt det men inte längre..
Kört över hastighetengränsen? Har inget körkort :(
Målat om ditt rum? Nope
Dansat framför en spegel? Hehehe, så fort jag får chansen ;)
Fått hicka? Meeen guuh det har väl alla :P
Dumpat någon? Japp! Skulle gjort det mycket tidigare bara :/
Stulit pengar från en kompis? Nää, det har inte behövts, dom är så snäll så jag får låna om det behövs ;)
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Oooojaaaa!
Varit i slagsmål? Ja tyvärr :/
Smugit ur ditt hus? Alltför många gånger :D
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Japp!
Hånglat med en främling? Yes
Älskar eller saknar någon nu? Ja, jag älskar obeskrivligt mycket <3

So long!!

 

Kommentera inlägget här :