Lite mer kort och personligare :)

publicerat i Vardag;
Måste ju bara meddela att såhär ska inte bloggen se ut!! :) Det är min käre bror som ligger bakom designen och han har ju sin sjuka humor:P Väntar på att min käre Maria ska lägga in den nya designen som är klart mycket finare!! ;) Hahaha!!

Jag har fortfarande så sjukt ont i magen.. Blir tolig på det här. Måste köpa nå medicin på fredag. Jag funkar inte som människa när jag har ont i magen, hellre ont i huvet faktiskt :( Men nu sitter jag här och väntar och hoppas att det ska bli bättre så jag kan gå till stallet. Den största boven är nog kaffet...

Igår var jag på Mary Kay party hos Erica:) Vi hade en toppenmysig kväll med rengörning och lite smink. Lite väl dyrt blev det kanske:/ Men det tänker jag unna mig. Det är sjukt bra grejer som är bra för hyn och det behöver jag! Man blir ju inte direkt yngre precis ;)

MEEEN GUUUUD, DET LÅTER SOM DET KNACKAR I VÄGGEN!! HJÄÄÄÄLP :/

Här kommer lite kort då :)



Jag just nu:) Hahahaha!!



Lilla Nero <3


Nä nu måste jag göra ett ryck1

So long <3

Kommentera inlägget här :