Lång men rolig dag:)

publicerat i Vardag;
Har varit en toppendag ute på sjön med skoteråkning å madrassåkning:) Det gick undan som sjutton kan jag lova! Hahaha!! Efter  vi varit ute på sjön for jag, Erica och Erik till pizzan och åt. Jag körde skoter dit alldeles själv och när jag skulle hem från pizzan körde jag alldeles ensam med ingen annan med mig!! Lagomt mallig jag var när jag kom hem ;) Sen var det bara att koppla hundarna och gå till mamma. Jag hade ju lovat att komma dit och äta tacos med dom så jag är jäkligt mätt nu kan jag lova! Tur jag bara tog en sallad på pizzan:P
När jag skulle gå hem från mamma var det tokmörkt i skoterspåret. Såg inte ett skit:/ Det var ju mindre roligt Men skönt att få en rejäl promenad när man ätit som en häst hela dagen.

Jag måste börja dra ner lite på maten. Jag börjar gå upp i vikt och jag mår inge bra av det. Så nu blire mindre mat och mer motion. Fast frågan är om man kan gå så mycket mer än vad jag gör??  Känske därför jag är så hungrig jämnt också eftersom jag typ alltid går.
Nä nu blire slapp framför teven:)

Kramen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

vi väntade på att du skulle komma :(

Kommentera inlägget här :