En kväll med världens bästa Pernilla ♥

publicerat i Vardag;
Ikväll bär det iväg till Pernilla! Ska bli så kul:) Vi har mycket att pratat om och ta igen.. Vi har verkligen alltid så kul!! Finns få som kan liva upp allt som hon! Så nu ska jag snart hoppa i duschen och sånt:)


Jag köpte ju det där nya Sunsilk för färgat hår och tyckte det var grymt bra. Färgen lossnar inge alls när man duschar med det men håret blir ju lika fett efter en dag bara!! Så så himla bra var det inte:/ Håret känns inte ens rent efter man duschat. Trevligt liksom!! Nä så Sunsilk köper jag inte igen.

Idag har jag varit hos John och Maria:) Isak sprang och tittade på mig hela tiden. Gounge:) Alvina är lite blygare men dom har inte träffat mig så mycket på sista tiden. Alvina är så lik mig när jag var liten och till Johns stora fasa har hon mitt hår också:) Hahaha!! Men min bror kan vara ganska ond också men innerst inne är han god;)

Nä nu ska jag vänta tills maskinen gått klart och sen hoppa i duschen;)



Puss


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Haha! ja då är vi 2 gällande plugget också .. Haha!

Jag har sagt redan sen jag började att jag ska vara duktig å lämna in uppgifterna osv osv. men ne, det sprack på engång, typiskt! haha

Kommentera inlägget här :