Boooring:(

publicerat i Vardag;
Har så sjukt långtråkigt:( Sitter här vid datorn och funderar vad man ska gå ut på.. Vissa kan ju sitta vid datorn och kolla runt i timmar:/ Vad tittar man på då??

Det är sjukt kallt inne här oxå=/ Luftvärmepumpen funkar inte under -15. Så det är bara att elda för brinnande livet.

Jag slänger in en lista så har jag något att göra en stund;)



Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få? Vem har inte det... :)

Du är kär nu? Jaaa :D

Du har sårat nån så de börjat gråta? Ja tyvärr..

Nån har sårat dig så du börjat gråta? Såå många gånger:(

Du har/haft ett förhållande som varade över 10 månader? Japp

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Allt för många gånger:/

Jag har smygit ut utan lov? Yes..:)

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar? Japp

Jag har en hemlighet som ingen vet? Ja det har jag..

Jag har fuskat i ett spel? Japp, vem har inte det liksom;)

Jag har struntat i ett prov? Yes



DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol? Ja

Jag dricker mig berusad minst  en gång i månaden? Ja tyvärr.. Inge bra! Fast bara salongsberusad;)

Jag kan inte svälja piller? Joo

Jag har tagit mediciner mot depression? Ja:(

Jag har anorexi och/eller bulimi? Nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? Ja

Jag har vaknat gråtande? Ja många gånger

Jag har somnat gråtande? Samma där



DÖDEN

Jag hatar begravningar? JAAA

Jag är rädd för att dö? Ibland och ibland inte..

Jag har sett någon dö? Nej

Någon nära till mig har försökt begå självmord? Ja:(

Någon nära till mig har begått självmord? Ja :'(

 



Är det sant att aldrig näsan slutar växa?? Tycker fan min blivit större:( Hatar min näsa!! Hahaha, nu har jag verkligen tråkigt.. Skriver det jag tänker på liksom!! :D

 

Har ju sett på TV att det är bra för självförtroendet att INTE bara lägga ut kort som man är sminkad och sånt på. Man ska acceptera sig själv eller vad dom surra i. Förstår inte riktigt det där! Man känner ju sig finare på kort när man har smink. Men jag ska iaf testa det där så här kommer det ett osminkat kort då:)

 

 

Usch:/ Tur man inte så många läsare;)

<3

 

 

 

 


Kommentera inlägget här :