Gomorron!

publicerat i Vardag;
Just nu sitter jag och pinar i mig lite gröt, det var inte alls så gott som jag trodde det skulle bli. Men jag har fått för mig att gröt är en snäll start för magen på dagen och som sagt min mage behöver nog det det. Jag har nog aldrig haft sånt problem med magkatarren som jag har haft nu på slutet. Inatt har jag haft skumma och jobbiga drömmar:/ Ville bara dra täcket över huvet när jag vaknade.. Men jag måste försöka hinna till stallet innan jag åker iväg på jobbet och kolla hur det är med hennes hovar och så hon inte är halt. Hovlsagaren var ju hos oss igår och hon är på väg att få hovböld på höger fram och vänster bak:( Han skulle komma tillbaka till veckan och lägga in nåt som jag inte kommer ihåg nu vad det hette sen är det bara att hoppas att vi kan stoppa det!! Japp men nu ska jag sätta fart.

Ha en toppen dag alla♥

Kommentera inlägget här :