111223

publicerat i Vardag;
Det har vart en bra dag i stan fast jag trodde allvarligt jag skulle dö där ett tag. Men jag överlevde;) Jag köpte en stickad lång tröja åt mig själv som jag såklart inte provade och den var på tok för stor märkte jag när jag kom hem. Men skitsamma, hellre för stor än för liten:) Alex köpte en jättefin julklapp åt mamma också köpte jag nog en lite väl för dyr julklapp åt älsklingen men det är han värd! Kunde inte låta bli;)

Ikväll ska vi ha en myskväll med film och sånt också kommer jag på nu att jag glömt köpa nå gotta! Fasen säger jag bara om det!! Jag är ju jätte godissugen:(



Nu är jag äntligen mörk igen! Mitt hår började få dom mest skumma skiftningar så jag la ner det där och färgade tillbaks till svart! :)

Ha en jättemysig kväll nu blire Harry Potter här för hela slanten!

Puss på er♥

Kommentera inlägget här :