Tillbaks till rutinerna

publicerat i Vardag;
Imorron börjar jag praktiken igen, känns skönt faktiskt och komma in i rutiner. Gruvar mig lite för tiderna bara men man vänjer sig snabbt.

Imorse följde jag med John och Maria till Bergsjö och satt och vänta med Maria och barnen i bilen medans John var inne på AF. Jag var trött som ett as meen då kom jag upp ur sängen iaf. Somnade inte förrän halv tre inatt. Höll på att bli galen där ett tag.

Nu sitter jag och väntar på att håret ska torka. Jag har blekt i lite mer slingor i luggen,halva luggen var ju svart på nå skumt vis så nu hoppas jag det blir bättre ;)

Kraaaam!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av viki:

Ska du ha praktik på samma plats i Harmånger?Vad har du för utbildning?

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag har ingen utbildning alls :( Därför får man hanka sig fram såhär :)

Kommentera inlägget här :