Stallet

publicerat i Vardag;
Jag kom nyss hem från stallet, jag fick t om med Maria fast det lät som det skulle bli ett hopplöst fall;) Jag tog upp Ida och pysslade om henne lite också. Sommaren är verkligen en jobbig tid för hästarna. Dom blir så äten av mygg och knott och skit:(

Idag när jag och Peter var i Sundsvall och leta en varsin toa hittade vi en för 350 kr! Det är ju nästan för bra för att vara sant:O Så det ska bli spännande att se hur länge den håller. Jag köpte också en mysig badrumsmatta och ett nytt duschdraperi. Det vi hade var så tråkigt.

Jag mår illa ikväll igen, blir galen på det här! Men jag tog med mig nån Samarin från mamma så jag har druckit en sån nu och hoppas det blir bättre. Jag ska till Af imorron också och skriva under papper för praktiken i Bergsjö. Men det känns jävligt onödigt att behöva åka genom Hudik med bussen och sen byta där för att ta sig dit. Dom måste ju lika gärna kunna skicka pappren tycker man...

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, måste bara fixa lite grejer först.

Sov så gott♥





Kommentera inlägget här :