Inte en blund nästan..

publicerat i Vardag;
Gomorron! :) Fy vilken natt det har varit, Egon har gått omkring och gnällt och nästan ylat hela natten och Nero har gått omkring hela tiden.. Tror jag rymmer till världens ände med dom där det inte finns en löptik på hundra mils avstånd typ!! Hade jag bara haft pengarna hade jag åkt och kastrerat båda två rakt av!

Det börjar verkligen bli höstväder ute nu, men det gör inte mig något. Jag älskar hösten! Men jag tycker faktiskt synd om dom som inte gör det och dom som hamnar i höstdepressioner. Usch:( Det kan verkligen inte  vara lätt för dom.

Idag ska jag till stallet och min kära mamma som kommit hem från Borlänge. Hon hade köpt en present åt oss också när hon var där! Alltid lika spännande:) Jag ska ta en sväng på Ida också.

Men vi hörs och störs senare;) Puss!!

Kommentera inlägget här :